constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öyle bir yazıyorsunuz ki sanki hesabınıza girip çekmiş yada bir şey satıp ürünü göndermemiş gibi.
Ayrıca ifadeye gitse bile kendini haklı çıkarabilir.
Bana borcu vardı onu gönderdi der. Bu iban böyle kafadan sallanacak bir şey değil ki. Yanlış gönderdiyse benim ibanımı nasıl buldu der.
Birde avukata verip dava sonunda mahkeme masrafları ve avukat ücreti size kalırsa şaşırmayın
Konu sahibi ilk mesajında, karşılaştığı durum hakkında neler yapabileceğini forum üyelerine sormuş ama sonrasında herkese kendinden emin ve benliğini doyuracak şekilde cevaplar yazmaya başlamış. Bence bu çok antipatik bir hareket. Bir kişinin zamanı bu kadar kıymetsiz olmamalı diye düşünüyorum.