mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi ilk mesajında, karşılaştığı durum hakkında neler yapabileceğini forum üyelerine sormuş ama sonrasında herkese kendinden emin ve benliğini doyuracak şekilde cevaplar yazmaya başlamış. Bence bu çok antipatik bir hareket. Bir kişinin zamanı bu kadar kıymetsiz olmamalı diye düşünüyorum.
Tabii kendi kararı. Ama burada yazanlar da kötülüğüne yazmıyor. Meblağ çok büyük değil. Ortada ciddi bir art niyet de göremedim. Ben şahsen bu kadar para için değil karakola gitmek buraya bile yazmazdım.