Motorsikletimin kaskı çalınmıştı güvenlik kameralarında kimin çaldığı belli ama ben kayıtları göremedim bana göstermediler.. Bu arada polisle muhabbet ediyorum bana dediği şey
Bazı durumlarda hakim seni suçlu buluyor neden kapını kilitlemedin güvenliği sağlamadın ... diye. Bir şey daha öğrenmiş oldum o zaman.
Her hakim aynı kararı vermeyebiliyor o zaman hocam.
Karşı komşumuzun da arabasının kapısı açıktı (tamamen açık) Dükkana girip gelecek çantasını çalıyorlar.
Kişi yakalanıp 3 yıl 2 ay hapis cezası yedi.
Yani kanunlar ne olursa olsun bazen çok farklılık gösterebiliyor adli durumlarda ifadenden dolayı olsun hareketinden kaynaklı olsun herşey çok renk değiştiriyor.
Bunu bilmiş olalım