• 01-11-2023, 21:10:10
    #1
    Az önce habere rastladım. Annemiz, Şehit Yarbay Songül Yakut'un annesiymiş. Depremde evi hasar görmüş ve yardım talep etmiş fakat bir netice alamamış. Gören herkesten paylaşmasını ve ilgili kurumları etiketlemesini rica ediyorum.



    https://twitter.com/FOXhaber/status/1719774346179236178
  • 01-11-2023, 21:11:32
    #2
    Forum olarak bir el atsak nasıl olur acaba?
  • 01-11-2023, 21:12:48
    #3
    devleti küçük düşürüyorlar, devlet düşmanı bunlar.. diyenler çıkacaktır.
  • 01-11-2023, 21:14:02
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum olarak bir el atsak nasıl olur acaba?
    Açıkcası yetkili kurumların bu işi halletmesi daha yerinde olur. Malatya Belediyesi, Jandarma Komutanlığı, TSK gibi.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devleti küçük düşürüyorlar, devlet düşmanı bunlar.. diyenler çıkacaktır.
    Allah onların belasını versin.
  • 01-11-2023, 21:24:42
    #5
    Devletimizi küçük düşürüyor yalancı bu kadın inanmayın demişler bile. Yazık valla
  • 01-11-2023, 21:34:58
    #6
    şaşırılmıyor ki artık
  • 01-11-2023, 22:41:54
    #7
    Malatya akcadag Ören köyü. Sık sık gittigim yerdir. Adı verilen okul da depremde yıkıldı. Sahip cikmazlar cunku mezhebi hoşlarına gitmiyor.
  • 01-11-2023, 22:52:17
    #8
    Bütün ümidim gençliktedir
    Maalesef durum her zaman böyle. Şehit olduğunda herkes boy boy poz verir, sonra unutur. Bu haberden sonra muhtemelen birileri yardım eder ama ben de orada görev yapan arkadaşlarımla görüşüp, durum hakkında bilgi almaya çalışacağım.
  • 01-11-2023, 23:33:11
    #9
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef durum her zaman böyle. Şehit olduğunda herkes boy boy poz verir, sonra unutur. Bu haberden sonra muhtemelen birileri yardım eder ama ben de orada görev yapan arkadaşlarımla görüşüp, durum hakkında bilgi almaya çalışacağım.


    https://twitter.com/VarnaliTurk/stat...77499960279448


    Böyle bir bildirimde bulunmuşlar. Doğruluğu hakkında fikrim yok ama.