Forum olarak bir el atsak nasıl olur acaba?
Açıkcası yetkili kurumların bu işi halletmesi daha yerinde olur. Malatya Belediyesi, Jandarma Komutanlığı, TSK gibi.
devleti küçük düşürüyorlar, devlet düşmanı bunlar.. diyenler çıkacaktır.
Allah onların belasını versin.