Bütün ümidim gençliktedir
Maalesef durum her zaman böyle. Şehit olduğunda herkes boy boy poz verir, sonra unutur. Bu haberden sonra muhtemelen birileri yardım eder ama ben de orada görev yapan arkadaşlarımla görüşüp, durum hakkında bilgi almaya çalışacağım.