• 26-10-2023, 12:30:24
    #1
    otomatikten girsem tekte almıştım kafamı seveyim. merak ettiğim bu son hak da biterse 9. için dosya açma parası mı ödüyoruz yoksa tekrar kursa kayıt mı oluyoruz. aranızda 2 dosya yakan var mı diyeceğim yoktur ama bilgisi olan vardır belki
  • 26-10-2023, 12:31:34
    #2
    Hocam bu bir işaret olabilir.🤔
  • 26-10-2023, 12:32:06
    #3
    hepimizin iyiliği için vazgeç bu sevdadan
  • 26-10-2023, 12:36:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ShahCaspianCh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepimizin iyiliği için vazgeç bu sevdadan
    Ya hocam dhskshd
  • 26-10-2023, 12:38:11
    #5
    Hocam 7 kere direksiyonun başına geçtiysen (sınav olsa bile) bu işi çözmen lazımdı şimdiye kadar. Eğer yine de olmadıysa vazgeç bu işten. Trafikte bize falan denk gelirsin, yakma bizi.
  • 26-10-2023, 12:41:46
    #7
    Lanet olsun sebebi neydi ki
  • 26-10-2023, 12:44:12
    #8
    İnşaAllah Adana'da değilsindir hocam Denk geliriz falan.
  • 26-10-2023, 12:47:29
    #9
    Peki neyden kaldınız hocam