otomatikten girsem tekte almıştım kafamı seveyim. merak ettiğim bu son hak da biterse 9. için dosya açma parası mı ödüyoruz yoksa tekrar kursa kayıt mı oluyoruz. aranızda 2 dosya yakan var mı diyeceğim yoktur ama bilgisi olan vardır belki
Hocam 7 kere direksiyonun başına geçtiysen (sınav olsa bile) bu işi çözmen lazımdı şimdiye kadar. Eğer yine de olmadıysa vazgeç bu işten. Trafikte bize falan denk gelirsin, yakma bizi.