otomatikten girsem tekte almıştım kafamı seveyim. merak ettiğim bu son hak da biterse 9. için dosya açma parası mı ödüyoruz yoksa tekrar kursa kayıt mı oluyoruz. aranızda 2 dosya yakan var mı diyeceğim yoktur ama bilgisi olan vardır belki