Hocam 7 kere direksiyonun başına geçtiysen (sınav olsa bile) bu işi çözmen lazımdı şimdiye kadar. Eğer yine de olmadıysa vazgeç bu işten. Trafikte bize falan denk gelirsin, yakma bizi.