Arkadaşlar yeni bir evladım oldum ve eş dost sağolsun bir miktar nakit ve altın getirdiler.
Aynı zamanda aylık olarak bende bir şeyler koymaya çalışıyorum üzerine.
Bu birikimi bir bankada tutabileceğim ve yerinde sayması yerine bankanın kendisinin hisse senetleri üzerinde değerlendirmesini sağlayan fonlar var mı bildiğiniz.
Borsa ile kendim uğraşmak istemiyorum. Garanti Bankasının bu tarz bir hizmeti var fakat ben daha farklı bankalarda da bu tarz hizmetler var mı kullanan var mı onu öğrenmek istedim.
Çocuk (Bebek) Birikim Hesabi Kullanan Var mı?
12
●244
- 26-10-2023, 12:21:13Allah bağışlasın ben de sormuştum karı koca ortak hesap açabilirsiniz demişlerdi.
- 26-10-2023, 12:22:58Hesap açabildiğimi öğrendim hocam bende. Fakat ben parayı tl altın ya da döviz gibi bir sabite bağlamak istemiyorum.ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsa üzerinde değerlendirilmesini istiyorum bir fon yöneticisi tarafından.
Örneği dediğim gibi Garanti Bankasında var fakat ben farklı bankalarda nasıl bir süreç var bilen varsa ya da Garanti Baknasından bu hizmeti alan varsa nasıl işliyor onu öğrenmek istedim.
Bu arada iyi niyetlerini için teşekkürler. - 26-10-2023, 14:44:09onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBES hesabı açmak evet mantıklı ama para çok durağan oluyor fon alımını da kendim çok anlamadığım için yapmak istemiyorum o yüzden bankaların portföy yönetimi yapanları var mı onu araştırıyorum.n0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 16:17:32Ben garantiden yapıyorum. yönetimde onlarda şuan oldukça iyi gidiyor.PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 16:31:15Aradığım cevap aslında buydu. Orada bana birikim hesabını bir fon yönetici olduğunu ve durağan değil borsa üzerinde değerlendirildiğini söylediler.onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu iş gerçekten bu şekilde işliyor mu yoksa durağan kalıyor mu paramız.