• 26-10-2023, 12:20:16
    #1
    Arkadaşlar yeni bir evladım oldum ve eş dost sağolsun bir miktar nakit ve altın getirdiler.
    Aynı zamanda aylık olarak bende bir şeyler koymaya çalışıyorum üzerine.

    Bu birikimi bir bankada tutabileceğim ve yerinde sayması yerine bankanın kendisinin hisse senetleri üzerinde değerlendirmesini sağlayan fonlar var mı bildiğiniz.
    Borsa ile kendim uğraşmak istemiyorum. Garanti Bankasının bu tarz bir hizmeti var fakat ben daha farklı bankalarda da bu tarz hizmetler var mı kullanan var mı onu öğrenmek istedim.
  • 26-10-2023, 12:21:13
    #2
    Allah bağışlasın ben de sormuştum karı koca ortak hesap açabilirsiniz demişlerdi.
  • 26-10-2023, 12:22:58
    #3
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın ben de sormuştum karı koca ortak hesap açabilirsiniz demişlerdi.
    Hesap açabildiğimi öğrendim hocam bende. Fakat ben parayı tl altın ya da döviz gibi bir sabite bağlamak istemiyorum.
    Borsa üzerinde değerlendirilmesini istiyorum bir fon yöneticisi tarafından.
    Örneği dediğim gibi Garanti Bankasında var fakat ben farklı bankalarda nasıl bir süreç var bilen varsa ya da Garanti Baknasından bu hizmeti alan varsa nasıl işliyor onu öğrenmek istedim.

    Bu arada iyi niyetlerini için teşekkürler.
  • 26-10-2023, 12:31:53
    #4
    merhaba
    Allah sağlıklı sihhatli büyütmeyi nasip etsin. Ben çoçuğum için hem borsa hemde Bes açtım bes te zaten fonlarla kendi değerleniyor. Borsa hesabında da saglam şirketlerden ayda beni kasmıycak şekilde lot topluyorum yeter inşallah büyüyünce dua ederler bize
  • 26-10-2023, 14:23:00
    #5
    Merhabalar bes hesabı açıp fon alabilirsiniz.
  • 26-10-2023, 14:44:09
    #6
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba
    Allah sağlıklı sihhatli büyütmeyi nasip etsin. Ben çoçuğum için hem borsa hemde Bes açtım bes te zaten fonlarla kendi değerleniyor. Borsa hesabında da saglam şirketlerden ayda beni kasmıycak şekilde lot topluyorum yeter inşallah büyüyünce dua ederler bize
    n0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bes hesabı açıp fon alabilirsiniz.
    BES hesabı açmak evet mantıklı ama para çok durağan oluyor fon alımını da kendim çok anlamadığım için yapmak istemiyorum o yüzden bankaların portföy yönetimi yapanları var mı onu araştırıyorum.
  • 26-10-2023, 15:01:47
    #7
    Ben şimdiden olmayan çocuğum için bir banka hesabımdan her ay elimden geldiği kadar halka arz ve büyük firmalardan ufak meblağlarda hisseler topluyorum. Hedefim Çocuk üniversite çağına gelene kadar hiç dokunmamak.
  • 26-10-2023, 16:17:32
    #8
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BES hesabı açmak evet mantıklı ama para çok durağan oluyor fon alımını da kendim çok anlamadığım için yapmak istemiyorum o yüzden bankaların portföy yönetimi yapanları var mı onu araştırıyorum.
    Ben garantiden yapıyorum. yönetimde onlarda şuan oldukça iyi gidiyor.
  • 26-10-2023, 16:31:15
    #9
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben garantiden yapıyorum. yönetimde onlarda şuan oldukça iyi gidiyor.
    Aradığım cevap aslında buydu. Orada bana birikim hesabını bir fon yönetici olduğunu ve durağan değil borsa üzerinde değerlendirildiğini söylediler.
    Bu iş gerçekten bu şekilde işliyor mu yoksa durağan kalıyor mu paramız.