onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
Allah sağlıklı sihhatli büyütmeyi nasip etsin. Ben çoçuğum için hem borsa hemde Bes açtım bes te zaten fonlarla kendi değerleniyor. Borsa hesabında da saglam şirketlerden ayda beni kasmıycak şekilde lot topluyorum yeter inşallah büyüyünce dua ederler bize
n0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar bes hesabı açıp fon alabilirsiniz.
BES hesabı açmak evet mantıklı ama para çok durağan oluyor fon alımını da kendim çok anlamadığım için yapmak istemiyorum o yüzden bankaların portföy yönetimi yapanları var mı onu araştırıyorum.