Ben garantiden yapıyorum. yönetimde onlarda şuan oldukça iyi gidiyor.
Aradığım cevap aslında buydu. Orada bana birikim hesabını bir fon yönetici olduğunu ve durağan değil borsa üzerinde değerlendirildiğini söylediler.
Bu iş gerçekten bu şekilde işliyor mu yoksa durağan kalıyor mu paramız.