Anket Hangi İşletim Sistemi
Toplam Katılımcı Sayısı: 271
Hangi İşletim Sistemi
Mac OS
%26,57 (72 Oy)
Windows
%73,43 (199 Oy)
  • 25-10-2023, 19:11:54
    #28
    Her daim Windows. 😊
  • 25-10-2023, 19:17:54
    #29
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 den beri kullanıyorum macOS 2016 yılından itibaren de Visual Studio kullandım.

    Yanlış hatırlıyorsun hocam.
    İşte tam versiyon 2022'de çıkmış, daha önce beta varmış diyor da, neyse.
  • 25-10-2023, 21:42:55
    #30
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki native geliştirmedin. Hadi diyelim native olarak geliştirdin ne yaptın Vmware ile macOS mu kurdun ?
    Yok native geliştirmedim
  • 25-10-2023, 22:13:17
    #31
    GNU Linux
  • 25-10-2023, 23:17:32
    #32
    Her ikisinin de kullanım alanı farklı.

    Gündelik işlerde ve oyunlarda kullanmak isteyenler genelde Windows tercih ediyor.
    Grafik, tasarım, kodlama, video düzenleme gibi konularda Macos tercih ediliyor.

    Bir bilgisayarı olmayan kişinin de ilk tercihi Windows oluyor çoğu zaman.
    Mac pahalı, alışması zor gibi bir algıya sebep oluyor.

    Ama iPhone veya iPad kullananlar da ekosisteme alıştığı için oyun oynamayacaksa Mac tercih ediyor.

    En önemli seçim sebebi de fiyat oluyor. O kadar para verip de oyun oynamayacağını bilenler Mac e pek bulaşmıyor.
    Ülkemizde de açıkçası Windows kadar reklam yapmıyorlar mı bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Belki de Windows topluluğun fazla olması da bir etkendir.
  • 26-10-2023, 01:18:00
    #33
    Platin üye
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ikisinin de kullanım alanı farklı.

    Gündelik işlerde ve oyunlarda kullanmak isteyenler genelde Windows tercih ediyor.
    Grafik, tasarım, kodlama, video düzenleme gibi konularda Macos tercih ediliyor.

    Bir bilgisayarı olmayan kişinin de ilk tercihi Windows oluyor çoğu zaman.
    Mac pahalı, alışması zor gibi bir algıya sebep oluyor.

    Ama iPhone veya iPad kullananlar da ekosisteme alıştığı için oyun oynamayacaksa Mac tercih ediyor.

    En önemli seçim sebebi de fiyat oluyor. O kadar para verip de oyun oynamayacağını bilenler Mac e pek bulaşmıyor.
    Ülkemizde de açıkçası Windows kadar reklam yapmıyorlar mı bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Belki de Windows topluluğun fazla olması da bir etkendir.
    maci bilen alıyor hocam
  • 26-10-2023, 01:56:46
    #34
    ara işlerim için orta seviye bir win 10 laptopum var, ana makinem kali linux.
  • 26-10-2023, 02:57:59
    #35
    W10, W11 ve Manjaro Linux ❤
    • Emirizm
    Emirizm bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-10-2023, 07:42:41
    #36
    En iyisi sanırım
    Mac OS ekosistemine girince geri çıkılmıyor.