Konu
R10 İşletim Sistemini Seçiyor
25-10-2023, 19:17:54
#29
Tubefavorites
ExtremeCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2016 den beri kullanıyorum macOS 2016 yılından itibaren de Visual Studio kullandım.
Yanlış hatırlıyorsun hocam.
İşte tam versiyon 2022'de çıkmış, daha önce beta varmış diyor da, neyse.