ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2016 den beri kullanıyorum macOS 2016 yılından itibaren de Visual Studio kullandım.

Yanlış hatırlıyorsun hocam.
İşte tam versiyon 2022'de çıkmış, daha önce beta varmış diyor da, neyse.