Konu
R10 İşletim Sistemini Seçiyor
25-10-2023, 21:42:55
#30
ardabasar
ExtremeCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabiki native geliştirmedin. Hadi diyelim native olarak geliştirdin ne yaptın Vmware ile macOS mu kurdun ?
Yok native geliştirmedim