• 25-10-2023, 18:25:16
    #1
    Mahalleden bir çocuk (25 yaşlarında) arada gördüğüm bir tostçu, bir sefer tostunu yemiştim. Muhabbetim sohbetim yoktur. Bundan 4-5 ay önce alkollü kiralık arabası ile ara sokak sayılabilecek bir yolda bir kadına çarpıyor. Kadın metrelerce süreklenip, ölüyor ve dün girdği hapishaneden çıktı.
    https://www.ntv.com.tr/galeri/turkiy...VEuBxBlwbtgOrg

    2. bir vaka arkadaşımın arkadaşı (20 yaşlarında) deli gibi süratli araba kullanıyor. Bir kaç sefer görmüştüm. Ara sokak da yine ölümüne hızlı giderken yaşlı bir adama çarpıyor. Adam ölüyor. Yaklaşık 6-7 ay fazla değildir. Geçen gün girdiği hapishaneden çıktı.
    Haberin linkini bulamadım.

    Haberler de hep okuyoruz xx yıl hapis cezası aldı. Ağırlaştırılmış müebbet aldı. İyi diyoruz adalet yerini buldu diyoruz. Ama ben bu insanları neden hapishanede değilde yollarda görüyorum.
  • 25-10-2023, 18:26:55
    #2
    yazacak çok şey varda siyaset yasak
  • 25-10-2023, 18:27:44
    #3
    Bir kişi kasten birisini öldürüyorsa bunun cezası hapis değil kısasa kısas olmalıdır. Ülkede caydırıcı ceza olmadığı için herkes kafasına göre kralcılık oynuyor.
  • 25-10-2023, 18:27:45
    #4
    türkiye de yaşıyosun hocam açıklaması bu
  • 25-10-2023, 18:27:55
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazacak çok şey varda siyaset yasak
    Bunların siyaset ile bir alakası yok ceza hukuku ile alakalı
  • 25-10-2023, 18:28:31
    #6
    yüksek yerlerde tanıdıgın varsa her kapı açılır hocam yapacak birşey yok
  • 25-10-2023, 18:28:56
    #7
    Lie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların siyaset ile bir alakası yok ceza hukuku ile alakalı
    öyle bir var ki
  • 25-10-2023, 18:35:22
    #8
    Selam olsun,

    Onlar 3 5 ayda çıkar ama sana bu yazdıklarından halka korku saldığından dolayı çıkamayacağın 5 10 yıl kitlerler.

    Sevgili Ülkemin hali budur.
  • 25-10-2023, 18:38:20
    #9
    Olay siyasetlik olay değil (Parti vs olayı yani.)

    Kimse kaza yapıp adam öldürdü diye 20 yıl almaz onlar gaz alma işler Hele alkollü araba kullanan biri ise Hakim hak ettiği cezayı verişe falancı Filancı XYZ Düşmanı olur.

    Sadece trafik kazası değil olay DR mal gibi işlem yapıp hastayı öldürüyor Cezası yok dava bile açamanız sorun