Olay siyasetlik olay değil (Parti vs olayı yani.)

Kimse kaza yapıp adam öldürdü diye 20 yıl almaz onlar gaz alma işler Hele alkollü araba kullanan biri ise Hakim hak ettiği cezayı verişe falancı Filancı XYZ Düşmanı olur.

Sadece trafik kazası değil olay DR mal gibi işlem yapıp hastayı öldürüyor Cezası yok dava bile açamanız sorun