• 25-10-2023, 18:52:48
    #10
    Ceza i yaptırım yok, yok denecek kadar az.
    Keşke idam olsa, birisini öldüren ölsün.
    Birine tecavüz edildiyse o da ölsün.
    Kötü insanlar yaşamasın.
  • 25-10-2023, 19:27:37
    #11

    Hırsızlık daha büyük bir suç, insan hayatı ne ki paranın yanında.
  • 25-10-2023, 19:47:50
    #12
    Bu ülkede yaşamaktan bıktım. Vatanımı çok seviyorum ama sabahtan akaşma kadar ızdırap çekiyorum.
  • 25-10-2023, 21:27:43
    #13
    Öldürmedi ama teşebbüsten 9 ila 14 yıl arasında bişi cıkıcakmış avulatı söyledi arkadaşımın.
  • 25-10-2023, 21:36:20
    #14
    Kesin olarak ben şunu biliyorum araç ile adam öldürenlerin davası kaza olarak geçiyor. Eğer kişi alkollü değilse yatari yok, alkollü ise bir kaç ay yatıp kalan ceza süresini elini kollunu sallayarak dışarıda geçirir
    Yani biri alkollü dahi olmasa size veya sevdiklerinize çarpıp ölümünuze neden olduğunda sadece ifadesi alınıyor hatta aynı gün serbest bırakılıyor.
  • 26-10-2023, 01:09:39
    #15
    Bi arkadasim 25 kisi ile binlerce kisiyi dolandirdi safak yiyip iceri girdiler hersey kanitli cocuk 2 ayda cikti cikar cikmaz da instagrama baba tahliye diye story atti ben anlamiyorum nasil bir sistem bu
  • 26-10-2023, 01:19:23
    #16
    Platin üye
    Güzel ülkemin güzel adaleti
  • 26-10-2023, 12:15:35
    #17
    Taksirli olarak yargılanmıştır muhtemelen
  • 26-10-2023, 14:44:38
    #18
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hırsızlık daha büyük bir suç, insan hayatı ne ki paranın yanında.

    O gasp işidir yoksa hırsızlığın yatar cezası yok