Kesin olarak ben şunu biliyorum araç ile adam öldürenlerin davası kaza olarak geçiyor. Eğer kişi alkollü değilse yatari yok, alkollü ise bir kaç ay yatıp kalan ceza süresini elini kollunu sallayarak dışarıda geçirir
Yani biri alkollü dahi olmasa size veya sevdiklerinize çarpıp ölümünuze neden olduğunda sadece ifadesi alınıyor hatta aynı gün serbest bırakılıyor.