orhansengun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arabalardan anlayanlar lütfen konuya
22
●660
- 25-10-2023, 17:53:29Neden değiştiğine dair belge verilebiliyor mu peki resmiyette? Yani sadece değişen parçaların listesini, tarihini iletebileceklerini belirttiler. Onu da servise gitmemiz şartıylaAOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet aynı servis zamanda. değişmiş. Airbagin gereksiz uyarı verdiğini, bundan dolayı beyin değişimi gerçekleşebileceğini söylediler. Kronikmiş sanırım. Elbette kayıt var ama hangi bayi olduğu yani hangi servis olduğu yazmadığından diğer servisler de bilgi vermiyor. Kendilerine başvurmamız dahilinde inceleme yapabileceklerini iletiyorlar. Terslik bu kayıtta servis bilgisi yer almamakta.Hin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açıkçası bunu öğrenince düşünmek istediğimi belirttim. Ama aracın podye, kule vb yerleri temizdi. Sadece bir farı değişmişti. O da belirttiğim taraf yineDogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-10-2023, 17:55:09Hocam ikinci el sektöründe türlü kurnazlıklar dönebiliyor maalesef gözle görünür olarak şase podye kule vb. yerlerde dediğiniz gibi işlem yoktur, bide benim dediğim yerlede ki fabrikasyon civatalara herhangi bir kaynak vb. işlem var mı ona bakın. En sonun da kurumsal bir firmada ekspertiz patlatın içiniz rahat olsunorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2023, 19:15:23Hocam araç çok da düşük fiyatlı sayılmaz. Duruşu ve kmsi de gayet ideal. Bu sebeple düşünüyorum açıkçası hala almayı. BakalımOgi8101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 11:38:55Ön cam tarihine de bakın, cam değişmiş ise torpido airbage de yönelin. Çünkü torpido airbag patlama durumunda mecburen ön camı kırıyor. Ama her ön cam değişen aracın torpido airbag patlak demek değildir bu. Taş çarpması vs den de değişmiş olabilir.
Araç kaç model bu arada. Airbaglerin ömrü 10 yıldır. 10 yıl sonrasına fabrika dahi garanti vermiyor çünkü. Direksiyon simidi değişmesi de garip geldi bana çünkü aşınma ve soyulma olursa kaplama ile çözülebiliyor. Yamulma veya paket değişikliği için de yapılmış da olabilir. Farlar passatlarda bir tarafı podye - kılıç sacı - tüfek sacı ile adlandırılan kısmın uç kısmına da bağlı, detaylı incelemek lazım.
Aydın tarafında ise alacağınız araç detaylı bakalım. İstanbul Avrupa yakasında ise Topkapı tarafında kurumsal ekspertiz şubesine size özel çok düşük fiyata baktıralım net sonuç çıkartıp size bilgi verdirelim. Oto ekspertiz üzerine hizmet vermekteyim.
- 26-10-2023, 12:09:55Hocam çok çok teşekkür ediyorum. İnanın zaman ayırıp detaylıca yazmışsınız, minnettarım. O araçtan vazgeçtim. Sizden ekspertizle ilgili detay alabilirsem İnsallah aracı da istanbulda bulursam gitmek isterim. Halihazırda bakıyorum hala. Kendi aracımı da satışa çıkardım. 2 araç olabilirdi belki şu anki aracımı da satıp farklı bir şeye de yönelebilirim. Yine de bilgi verirseniz İstanbulda tanıdık bir ekspertizimiz olsun. Mutlu günler dilerim. 🙏🏻sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 12:10:492021 yılında Honda, 2008 model civic aracımı airbag değişimi için servise davet etti. Herhangi bir sorun yaşamamıştım ve benim bir talebim yoktu. Güvenlik için gerekli olduğunu söylediler, değişim yapıldı ve beni bedelsiz servis kağıdıyla uğurladılar. Aracımı satarken alıcıya servis kağıdını ve durumu söyledim, expere gittiğimizde exper yapacak kişiylede durumu paylaştım. Onlarda Honda'nın tüm exper firmalarını durumdan haberdar ettiğini söylemişti.
Ben Honda'nın vermiş olduğu belgeyle alıcıya herhangi birşey kanıtlamadan airbag değişiminin neden yapıldığını açıklayabilmiştim. Ancak sizin durum farklı olabilir. Ayrıca aracın airbag açması için illaki çok büyük kaza yapmasına gerek yok. Sensörlere hafif darbe geldiğinde de açabilir. Yetkili serviste alacağınız araç hakkında 'x' sorundan dolayı değiştiğine dair rapor alabilirseniz satarken başınız ağırmaz. Aksi taktirde sizden sonra satın alacak kişinin de kafasında aynı soru oluşacak ve bu sizin aracı satmanızı zorlaştıracak. - 26-10-2023, 12:14:01Hocam sorun şu ki servis bunu anlamak için bizi çağırdı ve genel kontrol için bir miktar para talep edeceklerini söyledi. Almadığım araca da bir bedel daha doğrusu eksper + bedel ödemek istemedim. Keşke servis direkt bunu verseydi ama maalesefOguzTML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle