Ben google servisleriyle uğraşıyorum son 3 yıldır. Her allahın günü hiç beklemediğim sorunlarla karşılaşıyorum.
Emeklilik Yaramıyor. Tavsiye istiyorum
18
●780
- 25-10-2023, 13:35:47online işlerde sinirinizi bozmayacak bir sistem yok hocam sanırım. Bir şeyi düzeltiyorsun başka bir taraf bozuluyor onu yapıyosun hiç beklemediğin bir yerden güncelleme başlıyor falan yani arızalar bu işin tadı tuzu hocam
Ben google servisleriyle uğraşıyorum son 3 yıldır. Her allahın günü hiç beklemediğim sorunlarla karşılaşıyorum.
- 25-10-2023, 13:37:02wp bilmeyene kız vermezlerdi bizim zamamınızdahicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

wp, joomla ve daha bir çok cms de tecrübe ve bilgim var - 25-10-2023, 13:39:37Sırf bu yüzden genç bir arkadaşla anlaştım, proje benden teknik kısım ondan olacak şekilde. Maaşını veriyorum ne istersem yapıyor. Ama tatmin etmiyor beni. 10 sene önceki keyfi alsam yine yeter bana. Severek yapacağım bir şey arıyorum.Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2023, 13:39:39Etiketiniz için çok teşekkür ederim hocamMDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimden gelen tüm desteği sunmaktan mutluluk duyarım
Dijitalde yüzlerce sektör var hocam. Hepsi de kazandırıyordombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense onaylı alıp satanlardan seo yapanlara kadar. Bu konularda tecrübeli olduğunuzu düşünüyorum
Yeni çıkan makale botlarıyla yükünüz çok azalıyor. Bu konuda yardımcı olabilirim. Dilediğiniz zaman deneme sağlayabilirim. İster ana sitelerinizde kullanıp makalelere seo yapın ister paravan bloglar kurun
- 25-10-2023, 13:41:15müsait bir zamanda iletişime geçeceğim sizinle teşekkürler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2023, 13:42:27Ben teşekkür ederim destek sunmaktan mutluluk duyarımdombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Umarım emeklilikte çalışabilecek, meşgul olabilecek güzel bir alan bulabilirsiniz hocam
- 25-10-2023, 13:47:19Her ihtiyar gibi ben de haberlere çok düşkünüm ama haber sitesi çok zamanımı alır. O kadar uğraşmak istemiyorum. Botlar veya ajans abonelikleri ile gitmesini de istemiyorum. Öneri için teşekkürler.demirkiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2023, 19:47:42Konuyu bir daha oku istersen. Dört duvar arasında değilim. Doğayla iç içe tarım ve hayvancılıkla amatörce uğraşıyorum. Derdim geçinmek değil, şükür fazlasıyla geçiniyorum. Çevre de çok. İhtiyar deyince herhalde 50-60 yaşında sandın.HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
