online işlerde sinirinizi bozmayacak bir sistem yok hocam sanırım. Bir şeyi düzeltiyorsun başka bir taraf bozuluyor onu yapıyosun hiç beklemediğin bir yerden güncelleme başlıyor falan yani arızalar bu işin tadı tuzu hocam

Ben google servisleriyle uğraşıyorum son 3 yıldır. Her allahın günü hiç beklemediğim sorunlarla karşılaşıyorum.
Sırf bu yüzden genç bir arkadaşla anlaştım, proje benden teknik kısım ondan olacak şekilde. Maaşını veriyorum ne istersem yapıyor. Ama tatmin etmiyor beni. 10 sene önceki keyfi alsam yine yeter bana. Severek yapacağım bir şey arıyorum.