HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne işin var daha internet işleriyle haaa insan alıştımi kurtulamıyor o ayrı bir konu lakin kendini artık dört duvar arasına hapsetme git aç küçük bir cayocagi ya da cigköfteci hem zaman geçirirsin hem çevren olur hem de çorba kaynar.
Konuyu bir daha oku istersen. Dört duvar arasında değilim. Doğayla iç içe tarım ve hayvancılıkla amatörce uğraşıyorum. Derdim geçinmek değil, şükür fazlasıyla geçiniyorum. Çevre de çok. İhtiyar deyince herhalde 50-60 yaşında sandın.