• 21-10-2023, 20:30:29
    #10
    Niye hep öğrenci olmak zorunda?
    Bu abimize destek olmanızı öneririm. Yine de siz bilirsiniz:
    https://www.r10.net/sorum-var/385877...imi-duyun.html
  • 21-10-2023, 20:32:32
    #11
    Allah hayrınızı kabul etsin. Bizim de bir öğrenci destek platformumuz var. Konunuzda ilgili arkadaşlar olabilir diye yazıyorum. Nakitten ziyade kitap desteğinde bulunmak isteyen arkadaşlarımızın ileteceği kitapları öğrenci kardeşlerimize ulaştırabiliriz. 🙏🏻

    İyi aksamlar
  • 21-10-2023, 20:34:22
    #12
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten ihtiyacı olduğunu düşündüğüm biri var ama öğrenci değil. Merak ederseniz pm den detayları iletebilirim
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim öğrenci bir arkadaşım var yardım yapmak isterseniz vesile olabilirim. 2. sınıf ist üni okuyor.
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben alabilirim hocam dilerseni öğrenci belgesi ve gelir ile ilgili belge de atabilirim. Ek olarak bende deprem bölgesindeyim 12. sınıfım
    Lethe77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdım ancak mesaj atamıyorum kutunuz dolu
    canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincil ihtiyacı olan birini özellikle aramıyorsanız (maslow hiyerarşisine göre), üniversite okuyan bir arkadaşa yönlendirebilirim sizi.
    Herkese cevaplarından ötürü teşekkür ederim… Bir kaç öğrenci arkadaşa yardımcı oldum. Umarım ilerleyen süreçlerde daha fazla yardımcı olabilirim.
  • 21-10-2023, 20:35:07
    #13
    Moonyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese cevaplarından ötürü teşekkür ederim… Bir kaç öğrenci arkadaşa yardımcı oldum. Umarım ilerleyen süreçlerde daha fazla yardımcı olabilirim.
    İnşallah bir gün denk geliriz ya Teşekkürler.
  • 21-10-2023, 20:36:21
    #14
    peaceriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye hep öğrenci olmak zorunda?
    Bu abimize destek olmanızı öneririm. Yine de siz bilirsiniz:
    https://www.r10.net/sorum-var/385877...imi-duyun.html
    O konu hakkında benim “bir kaç konudan gördüğüm kadarıyla” bir kaç düşüncem var… Forumda eskisi kadar aktif değilim, pek göz gezdiremedim. O konuda da biraz kafamda oturttuktan sonra düşüneceğim hocam. Teşekkür ederim.
  • 21-10-2023, 20:49:19
    #15
    Merhabalar,

    Yardımcı olma isteğinizi anlıyorum ancak bunun yerine ürün girişi vb. işler verilirse daha etik olur, böylelikle hem karşı tarafın işi tamamlanmış olur hem de biz öğrenciler için bir referans oluşur. Ben şahsen ürün girişi işlerini genellikle 24 saat içerisinde tamamlıyorum lakin kesin olarak 72 saat içerisinde bitirmiş oluyorum. Bu tür işlere talibim ve üniversite öğrencisiyim.
  • 21-10-2023, 21:12:20
    #16
    öğrenciyim mecburi olarak yardıma ihtiyacım var. ayriyetten Kanva lisansı satıyorum.