Niye hep öğrenci olmak zorunda?
Bu abimize destek olmanızı öneririm. Yine de siz bilirsiniz:
https://www.r10.net/sorum-var/385877...imi-duyun.html
Öğrenci birisine yardım yapmak istiyorum
15
●646
- 21-10-2023, 20:30:29
- 21-10-2023, 20:32:32Allah hayrınızı kabul etsin. Bizim de bir öğrenci destek platformumuz var. Konunuzda ilgili arkadaşlar olabilir diye yazıyorum. Nakitten ziyade kitap desteğinde bulunmak isteyen arkadaşlarımızın ileteceği kitapları öğrenci kardeşlerimize ulaştırabiliriz. 🙏🏻
İyi aksamlar - 21-10-2023, 20:34:22mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleomerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLethe77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerkese cevaplarından ötürü teşekkür ederim Bir kaç öğrenci arkadaşa yardımcı oldum. Umarım ilerleyen süreçlerde daha fazla yardımcı olabilirim.canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2023, 20:35:07İnşallah bir gün denk geliriz ya Teşekkürler.Moonyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2023, 20:36:21O konu hakkında benim bir kaç konudan gördüğüm kadarıyla bir kaç düşüncem var Forumda eskisi kadar aktif değilim, pek göz gezdiremedim. O konuda da biraz kafamda oturttuktan sonra düşüneceğim hocam. Teşekkür ederim.peaceriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2023, 20:49:19Merhabalar,
Yardımcı olma isteğinizi anlıyorum ancak bunun yerine ürün girişi vb. işler verilirse daha etik olur, böylelikle hem karşı tarafın işi tamamlanmış olur hem de biz öğrenciler için bir referans oluşur. Ben şahsen ürün girişi işlerini genellikle 24 saat içerisinde tamamlıyorum lakin kesin olarak 72 saat içerisinde bitirmiş oluyorum. Bu tür işlere talibim ve üniversite öğrencisiyim.