gerçekten ihtiyacı olduğunu düşündüğüm biri var ama öğrenci değil. Merak ederseniz pm den detayları iletebilirim
benim öğrenci bir arkadaşım var yardım yapmak isterseniz vesile olabilirim. 2. sınıf ist üni okuyor.
Ben alabilirim hocam dilerseni öğrenci belgesi ve gelir ile ilgili belge de atabilirim. Ek olarak bende deprem bölgesindeyim 12. sınıfım
yazdım ancak mesaj atamıyorum kutunuz dolu
Birincil ihtiyacı olan birini özellikle aramıyorsanız (maslow hiyerarşisine göre), üniversite okuyan bir arkadaşa yönlendirebilirim sizi.
Herkese cevaplarından ötürü teşekkür ederim
Bir kaç öğrenci arkadaşa yardımcı oldum. Umarım ilerleyen süreçlerde daha fazla yardımcı olabilirim.