peaceriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye hep öğrenci olmak zorunda?
Bu abimize destek olmanızı öneririm. Yine de siz bilirsiniz:
https://www.r10.net/sorum-var/385877...imi-duyun.html
O konu hakkında benim “bir kaç konudan gördüğüm kadarıyla” bir kaç düşüncem var… Forumda eskisi kadar aktif değilim, pek göz gezdiremedim. O konuda da biraz kafamda oturttuktan sonra düşüneceğim hocam. Teşekkür ederim.