Her zaman olduğu gibi teknoloji ve hizmet üreterek değil, gizli sözleşme maddeleri ile müşteriyi bağlayarak ekstra kazanç sağlayan operatör.
Ben de bir hata sonucu çekilişe katılmak için bip yükledim. Yüklediğim zaman aylık ücreti 12 tl idi. Sonradan aylık 80 tl gibi bir düzeye çıkarmışlar. Şimdi sözleşem iptali yapmak isteyince haziran 2024e kadar kullanmak zorundayız. Turkcell bunu her zaman yapıyor. Biz de hala daha akılanmıyoruz.
Ben kendim yıllardır hiçbir türkcell hizmetini kullanmıyorum. Bulunduğum yerde sinyal çekmiyor diye bir yakınım için turkcell hat kullanıyorduk. Bir kereliğine çekilişe katılalım dedik. Maalesef Turkcell her fırsatta müşteriyi bir şekilde öpüyor.
Turkcell Bip kulanmayın, kullandırtmayın!...
6
●446
- 17-10-2023, 10:48:18Rekabet kurumu gereğince diğer operatörden aşağı tutarda hizmet veremez. Konuya gelecek olursak, bunu tüm operatörler ve internet servis sağlayıcıları yapıyor.
- 17-10-2023, 11:06:46Üyeliği durdurulduHocam şimdi yeni kampanya başlatmışlar. Bip ücreti aylık 20 tl gösteriyorlar. Koşulları bilmeyen vatandaş yüklediği zaman sözleşme ne zaman bitecek, aylık ücreti ne kadara rtıracaklar belli değil. Biz haziran ayına kadar fazladan 80 tl ödeyeceğiz. 20 tl nerede, 80tl nerede.mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca şikayetlere bakayım dedim. Bip uygulaması çok sorunlu bir meaj uygulaması. Bizçok kişi hizmet aksadığı için şikayet açmış. - 17-10-2023, 11:23:27Yıllardır Turkcell üyesiyim (superonline ve telefon hattı), Bip bedava bende yine de kullanmıyorum,hiç ihtiyacım olmadı doğrusu. Herhangi bir Turkcell servisinde diğer operatörlerde yaşadığım hiç bir sorunu yaşamadım, sorun yaşarsam da yokuşa sürmeden anında çözdüler.
Kampanya vs bu tarz şeylere katılırken, taahhüt şartlarını ve ne koşullarda üyelik başlatıyorsunuz mutlaka inceleyiniz. Geçmiş olsun. - 17-10-2023, 11:48:09Kısa süre önce bende TRKCLL bırakıp farklı bir operatöre geçiş yaptım. Aşırı yüksek fiyatlardan dolayı geçiş yapmıştım onun haricinde bir problem yaşamadım fakat ben genel olarak faturalı hat kullanımı yerine ihtiyaca uygun paket almanızı öneririm. Faturalı kullanmayı denedim fakat her zaman can yaktı.