mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rekabet kurumu gereğince diğer operatörden aşağı tutarda hizmet veremez. Konuya gelecek olursak, bunu tüm operatörler ve internet servis sağlayıcıları yapıyor.
Hocam şimdi yeni kampanya başlatmışlar. Bip ücreti aylık 20 tl gösteriyorlar. Koşulları bilmeyen vatandaş yüklediği zaman sözleşme ne zaman bitecek, aylık ücreti ne kadara rtıracaklar belli değil. Biz haziran ayına kadar fazladan 80 tl ödeyeceğiz. 20 tl nerede, 80tl nerede.

Ayrıca şikayetlere bakayım dedim. Bip uygulaması çok sorunlu bir meaj uygulaması. Bizçok kişi hizmet aksadığı için şikayet açmış.