Kısa süre önce bende TRKCLL bırakıp farklı bir operatöre geçiş yaptım. Aşırı yüksek fiyatlardan dolayı geçiş yapmıştım onun haricinde bir problem yaşamadım fakat ben genel olarak faturalı hat kullanımı yerine ihtiyaca uygun paket almanızı öneririm. Faturalı kullanmayı denedim fakat her zaman can yaktı.