• 14-10-2023, 23:32:30
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım


    https://twitter.com/mobisadorg/statu...136139455?s=19


    Bir de iyi bir şeymiş gibi paylaşmışlar.
    Parasını verip 2 yıl garantili aldığımız cihazı
    1 yıl kullanmaz isek kullanılmaz olacak
    Aldık hat taktım 1 ay sonra askere gittim diyelim.
    6+6 ay veya 12 ay askerlik yaptım döndüm kullanamıyorum telefonu Akla mantığa sığmayacak bir şey bu.
    Çok kişi mağdur olacak.
    Garantisi devam eden cihazlar bile kapanır bu mantıkla
  • 14-10-2023, 23:34:10
    #2
    yahu evimdeki yedek telefonumdan ne istersin ki? sanane yani sanane? neden yani akla mantığa gram sığmıyor hayır ben yine hat takar sinyal veririm neden yahu neden böyle saçma bir kafa yapısına sahipler?

    Edit: Anlık Türkiye'de yaşadığımı unutup sorgulamışım benimki de soru işte ülkede her şey normal bi bu saçma zaten:d
  • 14-10-2023, 23:39:34
    #3
    Elimde onlarca akıllı telefon var yedek olarak uygun fiyata bulup aldığım ne yani? Hepsine tek tek sim kartı takım uğraşacak mıyım? Saçmalık değil daha ağırını hak ediyor
  • 14-10-2023, 23:54:45
    #4
    ben sim kart kullanmıyorum, e-sim kullanıyorum, yedek telefonum da e-sim desteklemiyor, neyi takıp sinyal göndereceğim, g.ri zekalı bunlar cidden
  • 15-10-2023, 00:07:19
    #5
    TASARIM AJANSI
    Bu kadar absürt bir şeye bile hiç şaşırmayacak hale getirilmişim