Konu
Saçmalıklar Ülkesi Türkiye.. IMEI olayı
14-10-2023, 23:54:45
#4
ajans.dev
ben sim kart kullanmıyorum, e-sim kullanıyorum, yedek telefonum da e-sim desteklemiyor, neyi takıp sinyal göndereceğim, g.ri zekalı bunlar cidden