https://twitter.com/mobisadorg/statu...136139455?s=19


Bir de iyi bir şeymiş gibi paylaşmışlar.
Parasını verip 2 yıl garantili aldığımız cihazı
1 yıl kullanmaz isek kullanılmaz olacak
Aldık hat taktım 1 ay sonra askere gittim diyelim.
6+6 ay veya 12 ay askerlik yaptım döndüm kullanamıyorum telefonu Akla mantığa sığmayacak bir şey bu.
Çok kişi mağdur olacak.
Garantisi devam eden cihazlar bile kapanır bu mantıkla