• 08-10-2023, 20:26:12
    #19
    2 gündür kalbim her an sancı çekiyor gibi oluyor ve baş ağrısı var.
    şimdi sizden bunu duyunca, garip hissettim...
  • 08-10-2023, 21:07:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür kalbim her an sancı çekiyor gibi oluyor ve baş ağrısı var.
    şimdi sizden bunu duyunca, garip hissettim...
    Bende de aynıları var hocam.
  • 08-10-2023, 22:37:42
    #21
    kardeşim 10 gündür çekiyor benzer sorunları.bigün iyi,iki gün kötü.bigün atlattım çok şükür diyor ertesi gün karnının sancısından yataktan dogrulamıyor.annemle bendede bi agırlık,halsizlik var bikaç gündür gördügüm yere yatmak geliyor içimizden.enerji sıfır...mesela dün öglen saat 1de uyandım,yataktan 5te kalktım.bugün öglen 12 gibi uyandım,yataktan 4te kalktım.kolumu kaldıracak halim yok...
  • 08-10-2023, 22:39:19
    #22
    Geçen Koru metrosunda düşüp bayılan siz miydiniz hocam

    Şaka bi yana çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize epey bir salgın var metro ve egolar fena salgın taşıyor.
  • 08-10-2023, 22:42:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim 10 gündür çekiyor benzer sorunları.bigün iyi,iki gün kötü.bigün atlattım çok şükür diyor ertesi gün karnının sancısından yataktan dogrulamıyor.annemle bendede bi agırlık,halsizlik var bikaç gündür gördügüm yere yatmak geliyor içimizden.enerji sıfır...mesela dün öglen saat 1de uyandım,yataktan 5te kalktım.bugün öglen 12 gibi uyandım,yataktan 4te kalktım.kolumu kaldıracak halim yok...
    Size de çok geçmiş olsun hocam
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen Koru metrosunda düşüp bayılan siz miydiniz hocam

    Şaka bi yana çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize epey bir salgın var metro ve egolar fena salgın taşıyor.
    Yok hocam Allah'a şükür bayılmadım 500 metre için taksiye bindim mecbur şekilde bugün.
  • 08-10-2023, 22:47:06
    #24
    Kalp atışın hızlı ise ve vücut sıcaklığın yüksek ise acile git kontrol ettir kendini.
  • 08-10-2023, 22:50:20
    #25
    Bir de sinemaya götürecektin beni geçmiş olsun
  • 08-10-2023, 23:38:38
    #26
    Ülke insan çöplüğü gibi. Yeni nesil hastalıkların olması çok doğal.
    Suriyelilerin yoğun olduğu okullardaki çocuklarda bit %100 çıkıyor. Ama biz o konuda şanslıyız okulda suriyeli yok bit te yok.
    Düşünün artık durumu.
  • 08-10-2023, 23:49:54
    #27
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür kalbim her an sancı çekiyor gibi oluyor ve baş ağrısı var.
    şimdi sizden bunu duyunca, garip hissettim...
    Bende aynı durumdayım maalesef