kardeşim 10 gündür çekiyor benzer sorunları.bigün iyi,iki gün kötü.bigün atlattım çok şükür diyor ertesi gün karnının sancısından yataktan dogrulamıyor.annemle bendede bi agırlık,halsizlik var bikaç gündür gördügüm yere yatmak geliyor içimizden.enerji sıfır...mesela dün öglen saat 1de uyandım,yataktan 5te kalktım.bugün öglen 12 gibi uyandım,yataktan 4te kalktım.kolumu kaldıracak halim yok...
Size de çok geçmiş olsun hocam
Geçen Koru metrosunda düşüp bayılan siz miydiniz hocam
Şaka bi yana çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize epey bir salgın var metro ve egolar fena salgın taşıyor.
Yok hocam Allah'a şükür bayılmadım 500 metre için taksiye bindim mecbur şekilde bugün.