Ülke insan çöplüğü gibi. Yeni nesil hastalıkların olması çok doğal.
Suriyelilerin yoğun olduğu okullardaki çocuklarda bit %100 çıkıyor. Ama biz o konuda şanslıyız okulda suriyeli yok bit te yok.
Düşünün artık durumu.