kardeşim 10 gündür çekiyor benzer sorunları.bigün iyi,iki gün kötü.bigün atlattım çok şükür diyor ertesi gün karnının sancısından yataktan dogrulamıyor.annemle bendede bi agırlık,halsizlik var bikaç gündür gördügüm yere yatmak geliyor içimizden.enerji sıfır...mesela dün öglen saat 1de uyandım,yataktan 5te kalktım.bugün öglen 12 gibi uyandım,yataktan 4te kalktım.kolumu kaldıracak halim yok...