• 01-06-2009, 01:25:28
    #19
    teşekkürler güzel yazı
  • 01-06-2009, 01:37:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    güzel ve doğru bir makale yazmış eline sağlık adamın
  • 01-06-2009, 01:40:48
    #21
    Burdan bulunan kız bu kadar olur diyor.
  • 01-06-2009, 01:44:54
    #22
    öyle demeyin biz eski okul ve iş arkadaşlarını bulmak için kulanıyoz facebook u hihi

    nasılki hangi Türke sorsan tv de neleri izlersin diye herkes belgesel izliyorsa facebook kullanan kızlara sor hepsi diyorki okul ve eski arkadaşlarımı bulmak onlarla iletişim halinde olmak için kullanıyorum facebook u

    tabi yerseniz
  • 01-06-2009, 01:45:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Doğru söze ne denir
  • 01-06-2009, 03:08:17
    #24
    serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yazıya kesinlikle katılıyorum ama bir türlü kız arkadaşımın facebook hesabını kapatmasını istiyemiyorum , bana kız arkadaşımın facebook hesabını kapatmasını söylemek için bir bahane söylermisiniz.?
    Ben söylemiştim az kaldı ayrılıyorduk nasıl bir işse bana 2-3 gün surat yapmıştı sonunda şifresini istedim girdim şifresini maili değiştirdim kapattım kurtuldum. Bir dahada açamadı.
  • 01-06-2009, 04:22:35
    #25
    Üyeliği durduruldu
    hayatımda gördüğüm en embesil yazılardan biri.
  • 01-06-2009, 06:11:37
    #26
    Türkçe'yi katletme konusunda katılıyorum yazıya. Fakat diğer söyledikleri tamamiyle saçma. Facebook her kesime,herkese açık bir site. Adam kendini bayan olarak görüyor ve internetten 2-3 bayan resmi buluyor ve kendine bayan profili açıyor. Bu yazıyı yazanda kesin öyle birisine çatmıştırda
    Facebookta bir sürü standart sunulmuş. Örneğin;Aramalarda gözükmek istemiyorum,resimlerimi sadece arkadaşlarım görsün,profilimi sadece arkadaşlarım görsün vs. Madem ciddi iş yapıyorsun,gerçekten eski arkadaşlarını,okul arkadaşlarını,hocalarını buluyor,onlarla görüşüyorsun, O halde bu ayarlamaları yap kafan rahat olsun oraya buraya yazı yazma
    Ben 11 yıldır ,6 yıldır görmediğim hocalarımın tümünü burada buldum.
  • 01-06-2009, 08:13:30
    #27
    serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [*]Millete resmini göstermeye çok meraklı bir gurup salağın oluşturduğu sitede , herkes kendi fotoraflarını çeşitli açı ve şekillerde koyarak milletin bakmasını istemekte.
    Sen çok zekisin di mi?, zekaküpü. Madem ordakiler salak bunu yazanda dangalağın önde gidenidir. İnşallahta r10'a üyedir bu mesajıda görür ) Sanırım bunu yazanın canını fena yakmışlar hıncından bunu yazmış )