facebook üyelerini kızdıracak yazı :)
31
●2.045
- 01-06-2009, 01:44:54öyle demeyin biz eski okul ve iş arkadaşlarını bulmak için kulanıyoz facebook u
hihi
nasılki hangi Türke sorsan tv de neleri izlersin diye herkes belgesel izliyorsa facebook kullanan kızlara sor hepsi diyorki okul ve eski arkadaşlarımı bulmak onlarla iletişim halinde olmak için kullanıyorum facebook u
tabi yerseniz
- 01-06-2009, 03:08:17Ben söylemiştim az kaldı ayrılıyorduk nasıl bir işse bana 2-3 gün surat yapmıştı sonunda şifresini istedim girdim şifresini maili değiştirdim kapattım kurtuldum.serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir dahada açamadı.
- 01-06-2009, 06:11:37Türkçe'yi katletme konusunda katılıyorum yazıya. Fakat diğer söyledikleri tamamiyle saçma. Facebook her kesime,herkese açık bir site. Adam kendini bayan olarak görüyor ve internetten 2-3 bayan resmi buluyor ve kendine bayan profili açıyor. Bu yazıyı yazanda kesin öyle birisine çatmıştırda

Facebookta bir sürü standart sunulmuş. Örneğin;Aramalarda gözükmek istemiyorum,resimlerimi sadece arkadaşlarım görsün,profilimi sadece arkadaşlarım görsün vs. Madem ciddi iş yapıyorsun,gerçekten eski arkadaşlarını,okul arkadaşlarını,hocalarını buluyor,onlarla görüşüyorsun, O halde bu ayarlamaları yap kafan rahat olsun oraya buraya yazı yazma
Ben 11 yıldır ,6 yıldır görmediğim hocalarımın tümünü burada buldum. - 01-06-2009, 08:13:30Sen çok zekisin di mi?, zekaküpü.serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem ordakiler salak bunu yazanda dangalağın önde gidenidir. İnşallahta r10'a üyedir bu mesajıda görür
) Sanırım bunu yazanın canını fena yakmışlar hıncından bunu yazmış
)
hihi
Madem ordakiler salak bunu yazanda dangalağın önde gidenidir. İnşallahta r10'a üyedir bu mesajıda görür