Türkçe'yi katletme konusunda katılıyorum yazıya. Fakat diğer söyledikleri tamamiyle saçma. Facebook her kesime,herkese açık bir site. Adam kendini bayan olarak görüyor ve internetten 2-3 bayan resmi buluyor ve kendine bayan profili açıyor. Bu yazıyı yazanda kesin öyle birisine çatmıştırda
Facebookta bir sürü standart sunulmuş. Örneğin;Aramalarda gözükmek istemiyorum,resimlerimi sadece arkadaşlarım görsün,profilimi sadece arkadaşlarım görsün vs. Madem ciddi iş yapıyorsun,gerçekten eski arkadaşlarını,okul arkadaşlarını,hocalarını buluyor,onlarla görüşüyorsun, O halde bu ayarlamaları yap kafan rahat olsun oraya buraya yazı yazma
Ben 11 yıldır ,6 yıldır görmediğim hocalarımın tümünü burada buldum.