serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[*]Millete resmini göstermeye çok meraklı bir gurup salağın oluşturduğu sitede , herkes kendi fotoraflarını çeşitli açı ve şekillerde koyarak milletin bakmasını istemekte.
Sen çok zekisin di mi?, zekaküpü. Madem ordakiler salak bunu yazanda dangalağın önde gidenidir. İnşallahta r10'a üyedir bu mesajıda görür ) Sanırım bunu yazanın canını fena yakmışlar hıncından bunu yazmış )