• 07-10-2023, 13:27:03
    #55
    onderksm76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsinde hocam gösteriş gibi geliyor bana böyle konular yanlış anlamayın
    Namaz kılmanın neresi gösteriş bende onu anlamıyorum?
    Çok normal bir şey müslüman için.
    Ne yapacak, köşe bucak saklanıp insan namaz kılamaz ki?
    Yapması gereken bir ibadet zaten.
    Ha sokağın ortasında yada otobüsün içinde yere seccade serip kılıyorsa o zaman gösteriş olur.
  • 07-10-2023, 15:12:16
    #56
    tebrikler hocam, kurtulduğunuza sevindim, bazen içim sıkıldığında camiye giderdim o sessizlikte huzur buluyor insan tarifi yok negatif yorum yazan arkadaşlara çok takılmayın kültür ile dini bir zanneden insanları çok ciddiye almamak lazım.
  • 07-10-2023, 18:06:32
    #57
    Namaz kıldıktan sonra faydaları o kadar çok ki, devamlılık önemli ama.
  • 07-10-2023, 23:16:32
    #58
    İnançsızların rehabilitasyona ihtiyacı olduğunu daha ilk cümlenizde saçmalamışsınız zaten başka bir cümlenizi ciddiye almaya gerek duymuyorum. Oldu olacak birkaç seans da terapi, muayene falan yapın inançsızları, tetkikleri de olumsuz bulursanız tedaviye devam eder miyiz? Bende inançlıları rehabilite edeyim mi ne dersiniz? Hem size azıcık empati kurdurmaya çalışırız belki.
  • 08-10-2023, 01:39:17
    #59
    Allah kabul etsin 🤲
  • 08-10-2023, 06:42:47
    #60
    Şimdi konuyu gördüm, Ne tesadüf bugün 2 kişi daha aynı şeyi söyledi.. bu bir mesaj olmalı bana..
  • 08-10-2023, 17:31:13
    #61
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnançsızların rehabilitasyona ihtiyacı olduğunu daha ilk cümlenizde saçmalamışsınız zaten başka bir cümlenizi ciddiye almaya gerek duymuyorum. Oldu olacak birkaç seans da terapi, muayene falan yapın inançsızları, tetkikleri de olumsuz bulursanız tedaviye devam eder miyiz? Bende inançlıları rehabilite edeyim mi ne dersiniz? Hem size azıcık empati kurdurmaya çalışırız belki.
    Bu kadar agrasif ve ön yargılı olmayın lütfen.
    Anlamak istediğiniz gibi anlamaya zorlamayın. Şu konudan nasıl inançsızların rehabilitasyona ihtiyaç duyduğunu söylediğimi çıkardınız gerçekten merak ediyorum.
    Orada bir benzetme var ve bunun gibi düşünebilirsin, Kimseye rehabilitasyon yapın demiyorum. . Tuhaf.
    Benim yakın arkadaşlarımın çoğu inançsız. Hatta benim yüzümden inançsız olanlarda var aralarında, Allah beni affetsin. Gayet empati kurabiliyorum.
  • 08-10-2023, 17:44:23
    #62
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar agrasif ve ön yargılı olmayın lütfen.
    Anlamak istediğiniz gibi anlamaya zorlamayın. Şu konudan nasıl inançsızların rehabilitasyona ihtiyaç duyduğunu söylediğimi çıkardınız gerçekten merak ediyorum.
    Orada bir benzetme var ve bunun gibi düşünebilirsin, Kimseye rehabilitasyon yapın demiyorum. . Tuhaf.
    Benim yakın arkadaşlarımın çoğu inançsız. Hatta benim yüzümden inançsız olanlarda var aralarında, Allah beni affetsin. Gayet empati kurabiliyorum.

    İlk Mesajdan ;

    İnançsız arkadaşlar bu olaya ücretsiz rehabilitasyon olarak bakabilirsiniz.
    Kelime oyunu yapıp beni haksız mı çıkarmaya çalışacaksınız gerçekten? Bold yazılar size ait değil mi? Ben mi bir sonuç çıkardım yoksa siz mi inanmayanlara üstelik " ücretsiz rehabilitasyon imkanı " sundunuz ben mi uydurdum? Ben Agnostiğim, ilk mesajınızda eskiden Agnostik olduğunuzu ve boşluk hissi yaşadığınızdan bahsetmişsiniz. Bu sizin hissiyatınız, ben herhangi bir şekilde boşluk hissetmiyorum, kendi hislerinizi belirli bir inanca veya inançsızlığa mal etmemelisiniz ama rehabilite konusu daha önemli olduğu için sadece 2 satır ile rehabilite konusuna değindim. Bakınız bu forumda belki 100 kişi namaza başladım diye konu açtı birine bile yazmadım, Bir arkadaşımız 100ün üzerinde Ayet ve Hadis konusu açtı 2si hariç diğer konularına yazmadım, bende kafayı yemedim her konuya atlama meraklısı değilim ama ters bir durum olduğu an hiç kusura bakmayın o lafın altında kalmam, kalamam. Biri gelip bu inançsızlara ücretsiz rehabilitasyon yapayım derse susup oturamam, cümlenin nereye gittiğinin farkına varın lütfen. Ne amaçla söylemiş olursanız olun mesajınızda bu yazıyor. Ayrıca kimin neden başka inançlara yöneldiğini, neyi görüp hangi yanlışı fark ettiğini bilemezsiniz doğru mu? Eee haliyle her inançsız namazdaki sizin yaşadığınız o hissi yaşarsa rehabilite olacak diye bir şey var mı? Bana agresif demişsiniz ama sadece normal 2 satır yazdım ve agresif değildi, önyargılı demişsiniz ama sizin cümlenize karşılık cümle kurdum, bu ithamlar tamamen hayal ürünü farkındaysanız. Kendiniz bir iyilik görmüşsünüz tamam, başkaları da görsün istiyorsunuz ona da tamam ama inançsızlara laf sokar gibi, hatta gibi de değil bildiğin laf sokarak insanları ikna edemezsin. Bildiğin inançsızları hedef alıyorsun, ben öyle mi dedim diyorsun. Umarım farkına varırsın.


    Konu içinde namaza başlamışsın tebrik ederim, huzuru bu şekilde bulduysan senin adına memnun oldum. Konuya yazan başka bir arkadaş yoga ile huzuru bulmuş, onun adına da memnun oldum, biri çıkıp Budist tapınağında huzura erdim, hayatın amacını buldum derse de aynen onun adına mutlu olurum ve tebrik ederim. Kışkırtıcı mesaj olmadığı sürece herhangi bir şekilde, herhangi biriyle tartışmak istemiyorum, o yüzden anlayış bekliyorum, atışmaya gerek olmadan herkes karşındakinin inancına saygılı olursa ortada hiçbir sorun olmaz. Esenlikler.
  • 08-10-2023, 18:48:12
    #63
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelime oyunu yapıp beni haksız mı çıkarmaya çalışacaksınız gerçekten? Bold yazılar size ait değil mi? Ben mi bir sonuç çıkardım yoksa siz mi inanmayanlara üstelik " ücretsiz rehabilitasyon imkanı " sundunuz ben mi uydurdum? Ben Agnostiğim, ilk mesajınızda eskiden Agnostik olduğunuzu ve boşluk hissi yaşadığınızdan bahsetmişsiniz. Bu sizin hissiyatınız, ben herhangi bir şekilde boşluk hissetmiyorum, kendi hislerinizi belirli bir inanca veya inançsızlığa mal etmemelisiniz ama rehabilite konusu daha önemli olduğu için sadece 2 satır ile rehabilite konusuna değindim. Bakınız bu forumda belki 100 kişi namaza başladım diye konu açtı birine bile yazmadım, Bir arkadaşımız 100ün üzerinde Ayet ve Hadis konusu açtı 2si hariç diğer konularına yazmadım, bende kafayı yemedim her konuya atlama meraklısı değilim ama ters bir durum olduğu an hiç kusura bakmayın o lafın altında kalmam, kalamam. Biri gelip bu inançsızlara ücretsiz rehabilitasyon yapayım derse susup oturamam, cümlenin nereye gittiğinin farkına varın lütfen. Ne amaçla söylemiş olursanız olun mesajınızda bu yazıyor. Ayrıca kimin neden başka inançlara yöneldiğini, neyi görüp hangi yanlışı fark ettiğini bilemezsiniz doğru mu? Eee haliyle her inançsız namazdaki sizin yaşadığınız o hissi yaşarsa rehabilite olacak diye bir şey var mı? Bana agresif demişsiniz ama sadece normal 2 satır yazdım ve agresif değildi, önyargılı demişsiniz ama sizin cümlenize karşılık cümle kurdum, bu ithamlar tamamen hayal ürünü farkındaysanız. Kendiniz bir iyilik görmüşsünüz tamam, başkaları da görsün istiyorsunuz ona da tamam ama inançsızlara laf sokar gibi, hatta gibi de değil bildiğin laf sokarak insanları ikna edemezsin. Bildiğin inançsızları hedef alıyorsun, ben öyle mi dedim diyorsun. Umarım farkına varırsın.


    Konu içinde namaza başlamışsın tebrik ederim, huzuru bu şekilde bulduysan senin adına memnun oldum. Konuya yazan başka bir arkadaş yoga ile huzuru bulmuş, onun adına da memnun oldum, biri çıkıp Budist tapınağında huzura erdim, hayatın amacını buldum derse de aynen onun adına mutlu olurum ve tebrik ederim. Kışkırtıcı mesaj olmadığı sürece herhangi bir şekilde, herhangi biriyle tartışmak istemiyorum, o yüzden anlayış bekliyorum, atışmaya gerek olmadan herkes karşındakinin inancına saygılı olursa ortada hiçbir sorun olmaz. Esenlikler.
    Bilmiyorum konuyu binlerce kişi okudu ve tek siz bu şekilde inançsızlara bir imkan sunduğumu ve saygısızlık yaptığımı anladınız. Olabilir edebiyatı ve Türkçeyi çok iyi kullanamıyorum doğrudur. Yanlış anlaşılmaya müsaitlik bırakmışımdır.
    Konumda ki tek amaç inançlı arkadaşlara bir bağımlılığınız varsa namaz ile bırakabilirsinizi anlatmaktı. Ben kurtuldum ve yazılan yorumlara göre vesile olduğumuz insanlarda oldu.

    İlk başta yazdığım cümlenin de amacı, inançsız arkadaşlarda yalandır demesin diye bir benzetme yaptım. Ve işe yaradı agnostik, deist veya ateist inanlarda bunun mümkün olabileceğini bunun yerine; kız arkadaş, meditasyon, yoganın da işe yarayacağını söylediler.