tebrikler hocam, kurtulduğunuza sevindim, bazen içim sıkıldığında camiye giderdim o sessizlikte huzur buluyor insan tarifi yok negatif yorum yazan arkadaşlara çok takılmayın kültür ile dini bir zanneden insanları çok ciddiye almamak lazım.