İnançsızların rehabilitasyona ihtiyacı olduğunu daha ilk cümlenizde saçmalamışsınız zaten başka bir cümlenizi ciddiye almaya gerek duymuyorum. Oldu olacak birkaç seans da terapi, muayene falan yapın inançsızları, tetkikleri de olumsuz bulursanız tedaviye devam eder miyiz? Bende inançlıları rehabilite edeyim mi ne dersiniz? Hem size azıcık empati kurdurmaya çalışırız belki.