onderksm76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kabul etsinde hocam gösteriş gibi geliyor bana böyle konular yanlış anlamayın
Namaz kılmanın neresi gösteriş bende onu anlamıyorum?
Çok normal bir şey müslüman için.
Ne yapacak, köşe bucak saklanıp insan namaz kılamaz ki?
Yapması gereken bir ibadet zaten.
Ha sokağın ortasında yada otobüsün içinde yere seccade serip kılıyorsa o zaman gösteriş olur.