• 29-09-2023, 11:21:19
    #1
    Sabah gelen mail.

  • 29-09-2023, 11:24:10
    #2
    6 ay girmeyecek olan içeride parasını bırakmaz herhalde
  • 29-09-2023, 11:29:17
    #3
    maili aldım ben de

    400tl param var çekmek için de kart istiyorlar

    tam bir rezalet, fiyasko ne derseniz diyin

  • 29-09-2023, 11:29:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bence Paparasinda parasi olupta giremeyen cok insan var herhalde. O paralari indiragandi mi yapacaklar ne :d
  • 29-09-2023, 11:31:24
    #5
    esartpv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maili aldım ben de

    400tl param var çekmek için de kart istiyorlar

    tam bir rezalet, fiyasko ne derseniz diyin

    Bana atın ben çekip size atayım hocam, gerçi başka papara hesabına da gönderilmiyor sanırım
  • 29-09-2023, 11:33:56
    #6
    Uygulamaya veya siteye giriş yaptığınız sürece herhangi bir ücretlendirmeye tabii olmazsınız diye biliyorum hocam, eğer papara numarasına transfer seçeneği aktif ise onun üzerinden işlem sağlayabilir veya sanal kart oluşturarak harcama yapabilirsiniz.


    esartpv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maili aldım ben de

    400tl param var çekmek için de kart istiyorlar

    tam bir rezalet, fiyasko ne derseniz diyin