esartpv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maili aldım ben de

400tl param var çekmek için de kart istiyorlar

tam bir rezalet, fiyasko ne derseniz diyin

Bana atın ben çekip size atayım hocam, gerçi başka papara hesabına da gönderilmiyor sanırım