Uygulamaya veya siteye giriş yaptığınız sürece herhangi bir ücretlendirmeye tabii olmazsınız diye biliyorum hocam, eğer papara numarasına transfer seçeneği aktif ise onun üzerinden işlem sağlayabilir veya sanal kart oluşturarak harcama yapabilirsiniz.
maili aldım ben de
400tl param var çekmek için de kart istiyorlar
tam bir rezalet, fiyasko ne derseniz diyin