• 29-09-2023, 19:25:44
    #28
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekleyenlerin tiplerine bakarsak çoğunluğu zaten telefon al-sat işi yapanlar. Şimdi Pelinsu ve Berkecan'lar, onlardan %25 pahalısına alacak zaten.
    Pelinsu tiktokta 2 dans yapar
    Berkecan türbanlı hanımına 2 eşşek şaksı yapar o parayı çıkartır.
  • 29-09-2023, 19:31:39
    #29
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu kuyruga bakarmısın



    https://twitter.com/pusholder/status...16461328023707

    yemin ederim yazık gunah, değmez !
    14 pro max kullanıyorum kaçak
    30 k imel kaydı var ve şuan telefonum kapalı
    tamam kaliteli güzel iyi
    ama orta sınıflı insanlar bu telefonları kullanmamalı, inanın şuan telefon parasına altın aldıgınızda, ileride sizi üzmez ve telefon yıpranır, kırılır, ama altın kırılmaz kırılsada, gün ve gün değeri artar
    YTD
    siz siz olun, sürüyü takip etmeyin
    Az sayıda kişi son model iPhoneu kullanmak için aliyor. Kalanı 2 3 ay saklayıp, karla satmak amaçlı aliyor.
  • 29-09-2023, 20:11:59
    #30
    Ciddi ciddi orada kuyrukta bekleyenlerin parası olmayan kitle olduğunu düşünenler var arkadaşlar hele şu dönemde araç kredisi için bile 100 bin üstünü zor veren bankalar varken ihtiyaç kredisi 100 bin veriyordu zaten bankalar.

    Orada parası olmayıp da iphone sırası bekleyen olmadığına emin olabilirsiniz.
  • 30-09-2023, 01:11:29
    #31
    Ulaşılması zor olan şeyler genelde hava atmak için kullanılıyor buda ülkelere göre değişir sonuçta dünyanın en pahalı iphone'u. Örneğin almanyada mercedes almak normal karşılanırken bu ülkede lüks olarak görünüyor. Hatta yabancı plakalı bir mercedes Türkiyeye geldiğinde değersiz gözükürken TR plakalı aynı mercedes lüks gözüküyor. Birazda algıda seçicilik.
  • 01-10-2023, 11:24:03
    #32
    Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ballon Dor sahibi Luka Modric'in zamanında kullandığı İphone 5. İstanbul'da herkesin bileceği zincir bir süpermarket sahibi abim var yakın aile dostumuz. Yıllardır İphone 8 kullanır. Tuzla'da yaklaşık 50 dairesi var. Popüler Kültür Köleliğinden başka bir şey değil maalesef. Kalitesiz insanların kendini tatmin etmesi. İşi telefon üzerinden olan ve ihtiyaç olarak alan hocalarıma değil lafım bu arada. Cebinde para olmamasına rağmen bütün yatırımını bu tarz telefona yapanlara.

    Şu an yaşadığımız dönemde herşeye bir kılıf bulunabilir. Sizin bahsettiğiniz 50 dairesi var iphone 8 kullanana da cimri varyemez denir.
    Bırakın şu popüler kültüf köleliği laflarını.

    Adam yemiyor içmiyor 50 dairesini 51 yapmak için uğraşıyor bundan zevk alıyor. Diğer taraf ta yiyor içiyor telefonun son modelini alıyor ondan zevk alıyor.
    Sonuçta herkes birgün son nefesini verecek. Geriye dönüp baktığından yaşadığı hayattan memnunsa sizinki acımasız eleştiriden öte gitmez.
  • 01-10-2023, 11:38:50
    #33
    Bitmiyor şu konular.
    Araba da almayın en ucuz binilebilecek araba 600bin, ev de almayın en ucuz oturulacak ev şehrine göre 1-2 milyon arası.

    Kirada oturun, 10bin liralık telefon alın, toplu taşıma kullanın ama bankada milyonlarınız olsun
  • 01-10-2023, 12:07:44
    #34
    Üyeliği durduruldu
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu kuyruga bakarmısın
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    https://twitter.com/pusholder/status...16461328023707

    yemin ederim yazık gunah, değmez !
    14 pro max kullanıyorum kaçak
    30 k imel kaydı var ve şuan telefonum kapalı
    tamam kaliteli güzel iyi
    ama orta sınıflı insanlar bu telefonları kullanmamalı, inanın şuan telefon parasına altın aldıgınızda, ileride sizi üzmez ve telefon yıpranır, kırılır, ama altın kırılmaz kırılsada, gün ve gün değeri artar
    YTD
    siz siz olun, sürüyü takip etmeyin
    Sana sen iPhone 14 Pro Max kullanmayı hak ediyorken, başkasının hak etmediğini düşündüren şey nedir?
  • 02-10-2023, 01:30:47
    #35
    Xempire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=transparent]

    Sana sen iPhone 14 Pro Max kullanmayı hak ediyorken, başkasının hak etmediğini düşündüren şey nedir?
    ben hak edip etmemek ile bahsetmiyoruz ki, sadece paraya yazık alıcı bulsam bende satıyorum telefonu, gereksiz lüks.
  • 02-10-2023, 09:11:07
    #36
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hak edip etmemek ile bahsetmiyoruz ki, sadece paraya yazık alıcı bulsam bende satıyorum telefonu, gereksiz lüks.
    Gereksiz olduğunu düşündürten nedir?
    Kişinin milyonları var ve iphone 15 almakla mutlu oluyor, diğeri borç harç içinde lada samara almakla mutlu oluyor?
    Yani birilerin alışverişinin size zararı yoksa gereksiz değildir. Bu tarz insanlar istihdam yaratır topluma faydası vardır.
    Ekonomiye asıl zarar yastık altı birikimlerdedir.