şu kuyruga bakarmısın
https://twitter.com/pusholder/status...16461328023707
yemin ederim yazık gunah, değmez !
14 pro max kullanıyorum kaçak
30 k imel kaydı var ve şuan telefonum kapalı
tamam kaliteli güzel iyi
ama orta sınıflı insanlar bu telefonları kullanmamalı, inanın şuan telefon parasına altın aldıgınızda, ileride sizi üzmez ve telefon yıpranır, kırılır, ama altın kırılmaz kırılsada, gün ve gün değeri artar
YTD
siz siz olun, sürüyü takip etmeyin
Az sayıda kişi son model iPhoneu kullanmak için aliyor. Kalanı 2 3 ay saklayıp, karla satmak amaçlı aliyor.