ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hak edip etmemek ile bahsetmiyoruz ki, sadece paraya yazık alıcı bulsam bende satıyorum telefonu, gereksiz lüks.
Gereksiz olduğunu düşündürten nedir?
Kişinin milyonları var ve iphone 15 almakla mutlu oluyor, diğeri borç harç içinde lada samara almakla mutlu oluyor?
Yani birilerin alışverişinin size zararı yoksa gereksiz değildir. Bu tarz insanlar istihdam yaratır topluma faydası vardır.
Ekonomiye asıl zarar yastık altı birikimlerdedir.